NEDEN DİLARA TEMİZLİK?

Yeterlilik : Evinizin tüm ihtiyaç ve sorunlarının giderilmesi tek bir noktadan organize edilir ve yerine getirilir. Sorunlara etkili ve hızlı çözüm üretilir

Müşteri Memnuniyeti : Bütün enerjimizi müşterilerimizi dinleyip,onlara maksimum değer katmak ve memnun etmek için harcarız. Müşterilerimizin ihtiyaçları, beklentileri istek, önem ve öncelikleri dikkate alınır, empatiye önem verilir. Verilen hizmetin her aşamasında iç ve dış kontrol mekanizmaları devrede tutulur. Taahhütlerimiz zamanında ve eksiksiz yerine getirilir. Her zaman müşterilerimiz memnuniyeti ilk plandadır. Müşterilerimize Mükemmel hizmet vermek için sürekli kontrollü ve planlı çalışmaktayız. Dilara temizlik öneri ve eleştirilerinize açıktır. Şikâyetleriniz süratle değerlendirilir ve giderilir

Profesyonel Yönetim : Alanında uzmanlaşmış yöneticiler sektörleri ile ilgili tüm yenilikleri ve gelişmeleri yakından takip eder , bilgi ve deneyimlerini ekibiyle paylaşır , entegrasyonlarını sağlar. Verilecek olan hizmetin her aşamasını planlar ve yönetir. Her türlü riski hesaplayıp tedbirini alır. Ekibinin motivasyonunu en yüksek seviyede tutar ve mükemmele ulaşmak için tüm olanakları seferber eder.

Uzman Ekip : Takım çalışması ruhunu benimsemiş , her biri alanında deneyimli , malzeme ve ekipman kullanımında yetkin , güler yüzlü ve güvenilir ekiplerimiz , kendi yetenek , bilgi sınırlarının farkında olarak sizlere en iyi hizmeti verir.

Kalite : Verilen Hizmetin mükemmeliyetinin derecesini belirleyen ; kaliteli ekipman, deneyimli personel , garantili ve kalıcı çözümler sunabilen, bütün çalışanlarına kalite bilincini yayan ve kadromuzu sürekli eğitip geliştiren Dilara temizliğin en büyük amaçlarından biri size hatasız hizmet vermektir.

En Yeni Teknoloji : Hızla ve sürekli gelişen teknoloji çok yakından takip edilir. Teknolojiyi yakından takip edip edindiğimiz birikimi müşterilerimizin hizmetine sunmak. Sunduğumuz hizmetlerle müşterilerimizin memnuniyetini maksimum seviyeye çıkarmak hedefimizdir. Yönetim ve personel bu yenilikler hakkında bilgilendirilir ve bütünleşme sağlanır.

Kalite Kontrol : Yönetim , insan , donanım , sistem , süreç ve liderlik kısacası " Toplam Kalite Kontrol" ilkesi çatısı altında müşterilerinin isteklerine en uygun hizmeti üretmek için çaba gösterir. Müşteri ve çalışanları ile hizmet öncesinde, sırasında ve sonrasında iletişim kesintisiz devam eder. Unutmayalım ki garantisi olmayan hiçbir hizmetin ikinci bir şansı olmaz... Her şeyi uzmanca profesyonel çalışanlara danışın.